11. 1. 2015.

Zimske poslastice

Banane su dosta zastupljene u mom jelovniku. Kupim ih, pa ostavim par dana da sazre. Najbolje su kada počnu da se pojavljuju braon fleke po njima, a iznutra budu skroz bele.



Međutim, desi mi se da ih kupim više ili da nekada preskočim da ih jedem, pa one sazre više. Tada dobiju neki brašnjav ukus koji ja baš i ne volim. Upravo se to desilo, pa sam iskoristila da napravim kolač.


U blender sam ubacila tri prezrele banane i iscedila sok od jedne pomoronadže. Sve izmiksala pa dodala 140 gr pirinčanog brašna i 50 gr belog kukuruznog. Dobro promešala pa dodala 1 kašičicu đumbira u prahu, 2 kašike stevije, 4 kašike krupno mlevenog badema i 1/2 kašičice sode bikarbone.



Izmešanu masu sipala u kalupe do pola pa odozgo stavila dosta cimeta, a zatim prekrila sa ostatkom mase. Kada su kalupi bili napunjeni odozgo sam posula kokosovo ulje i ostavila u rernu oko 35 minuta na 230 C.
Jedva sam sačekala da se ohlade da bih probala. U zimskim danima ova poslastica će sigurno uticati na zagrevanje organizma, zbog izabranih sastojaka. Pokušajte da za kratko vreme napravite zdravu poslasticu koja će obradovati i vašu decu. Prijatno!!!






Нема коментара:

Постави коментар