12. 9. 2014.

Opet šljive




Kad god kupim 1 kg šljiva, one su fenomenalne. Ako kupim 2, onda su onako. One fenomenalne mi deca pojedu pa ja skoro i ne stignem na red. Ali one što su onako vuku se dan-dva, pa smišljam kako da ih iskoristim. Tako sam i pre neki dan uzela 2 kg i razmišljala šta bih sada sa njima. Nisu mi se pravili kolači, jer još uvek sam na lubenici, pa nemam kad da ih jedem. 

Stavim šljive u rernu, zajedno sa košticama i ostavim da se ispeku. Mislila sam smisliću nešto već kada budu pečene. Kada su se ispekle, probam, a one su bile opet onako....stavim u činijicu, prelijem sa malo meda i stavim cimet odgozgo. Kada je Luka probao oduševio se. Evo već 4 dana za redom pečem šljive i uživamo u ovom fenomenalnom slatkišu. Količinu meda dozirajte prema ukusu.
Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар