14. 8. 2015.

OSVEŽAVAJUĆI SOK






Ove vrućine iziskuju povećan unos tečnosti. Ponekada mi dosadi velika količina vode koju u toku dana unosim, pa napravim poneko osvežavajuće piće. Posle vožnje rolera imala sam potrebu da popijem neki voćni sok, pa sam smućkala sledeću kombinaciju:

1 šargarepa
5 cm đumbira
1 mali krastavac
1 limun
1 kašičica cimeta

Oljuštenu šargarepu, krastavac, limun i đumbir sam ubacila u seckalicu i iseckala na najsitnije - izgledalo je kao kaša za bebe. Dodala sam 1 litar prečišćene vode i još malo seckala na najvećoj brzini. Na kraju sam dodala kašičicu cimeta, sve promešala i sipala u stakleni bokal. Ukoliko volite gušću varijantu soka možete odmah služiti, uz dodatak par kockica leda. Ja više volim bistrije sokove, pa sam sačekala da se isitnjeni sastojci slegnu. Ovako pripremljen sok odmah ubacite u frižider, jer velike vrućine mogu da prouzrokuju nastanak štetnih mikroorganizama.
Krastavac u ovom soku ne treba da vas uplaši, jer jako je koristan i pomaže da se mišići oporave posle fizičke aktivnosti. Što se tiče ukusa u ovom odnosu se ne oseća, a po sopstvenom ukusu možete dozirati određene namirnice.
Pokušajte da napravite jedan jako ukusan i osvežavajući letnji napitak. Uživajte!!!
  

Нема коментара:

Постави коментар