13. 4. 2014.

Plišani kolači

Verovatno će većinu zainteresovati kakvi su to plišani kolači, ali ime ovog kolača je nastalo spontano. Danas sam gostovala na radiu 202 u emisiji "Moja tema" kod Jelene Knežević, i kako sam na predhodnom gostovanju obećala da ću doneti neki zdrav slatkiš da probaju, tako sam i uradila. Pošto više volim da pravim varijacije na temu, rešila sam da napravim jedan novi raw kolač na brzaka koji će im biti interesantan. 




Dok smo sačekali početak emisije Jelenine kolege koje su se tu zadesile probale su kolače. Jedan od kolega je spontano pitao da li su to Plišani kolači i da bi trebali tako i da se zovu jer to je utisak kada se stave u usta. 


Inače smo u emisiji dosta spominjali zablude koje vladaju o zdravoj hrani, najveće da je skupa i da iziskuje puno vremena. Ovaj recept je primer koji razbija zablude. Vreme pripreme je oko 10 minuta a trajanje dva dana u frižideru, ukoliko uspete da se suzdržite i ne pojedete ga odmah :).



Evo šta je potrebno od sastojaka za pripremu ovog plišanog kolača :

2 banane
5 svežih urmi
šaka sirovog badema
6 ALL NUT kašika brašna od koštica šljiva
3 kašike rogača

Banane, urme i badem samleti u blenderu, zatim dodati brašno od koštica šljiva. Gustina kolača će uglavnom zavisiti od stepena zrelosti banana, tako da ukoliko masa nije dovoljno gusta da bi se oblikovale kuglice, dodajte koliko je potrebno. Kada ste napravili odgovarajuću gustinu, ostavite 5 minuta da masa odstoji pa oblikujte kuglice i uvaljajte ih u rogač. Ukoliko ih ne pojedete sve odmah, ostavite ih u frižider, pa bar na sat vremena :).


Нема коментара:

Постави коментар